2 Nisan 2009 Perşembe

Bir "Hadi Bakalım " yazısı ......

Yani sayfayla yeniden blog yazmaya başlayınca şöyle eskilere bir bakayım dedim....Oohhh ne çok yazmışım...Kızdığımı yazmışım , sevindiğimi yazmışım , bunalım olmuşum yazmışım....Yani öyle böyle 15 /03/2006 dan beri aralar da versem yazmışım :)) Tabi bir sürü şey de okumuşum....Bunlara bakınca iyice şevk geldi yazmak için :))
Bugün çok işim vardı...İstanbuldan geleli 5 gün oldu ....Bavulumu ancak açtım ...Aslında açmıştım da tamamen yerleşmek bugün mümkün oldu...Tipik dönüş faaliyetim olan oda düzenleme işlemine giriştim...Her dönüşte canım bir farklılık mı istiyor nedir bilmem illaki bir düzenleme yapasım gelir.....Ne hikmetse her seferinde bir sürü atacak ıvır zıvır çıkar...Yine aynen öyle oldu....
Kitaplarımı çıkarttım tek tek daha önce okuduğum kitaplar ama özlemişim onları :) Biraz seyrettim...Bazılarını açıp yer yer tekrar okudum.....Varlığını unuttuğum eşyalarımı görmekten memnun oldum....
Herşeyi hemen hemen düzenledim sayılır...Yarın ise ilk işim anneme gidip ne kadar kumaş varsa almak olacak...İçimde bir dikiş öğrenme isteği vardı ne zamandır ertelemeden bir girişimde bulunmaya karar verdim....Çok iyi dikiş bilen bir öğretmen de buldum kendime hadi bakalım dedim ....
Bu arada eskiden yaptığım takılarımı çıkarttım ama aletlerimi bulamadım eski ortakta kalmış olması muhtemel o yüzden yeni aletler alacağım aklımda birşeyler var ve denemek istiyorum...Eskilerden beğenmediklerimi yeniden elden geçirmek istiyorum....Ve buna da hadi bakalım diyorum....
Biraz maymun iştahlı olduğumu biliyorum aslında ama yine de insan değişime uğrar diye düşünüyorum...Hadi bakalım.....

3 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

ebruuu hadi bakalım. Ama resimle yaptığın her şeyi tamammı, mavi kazak işine çevirme:))

Ben her yaz ve kış girişinde bi sürü atılacak şey çıkarırım. Öptüm seni çok

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

bloğunun ismini çok sevdim. Nerden aklına geldi kıs, yazsana

çınar dedi ki...

merhaba yeniden yazmak güzel bende eskiden blog yazıyordum yeniden başladım. galiba eskidenden tanıyorum seni.hoşgeldin tekrar...
izmirdesin sanırım. izmir ne güzeldir. şimdiii