10 Nisan 2009 Cuma

Evrenle barışıyorum :)


Bir küçük defter edindim kendime Nalanımın sayesinde......Hayatımın nasıl olmasını istiyorsam yazıyorum....Pekişsin diye bazen aynı cümleleri defalarca yazıyorum....Eskiden hatta öyle çok eskiden değil yeni sayılacak kadar eskiden nasıl bir hayat istediğimle ilgili hep değişen fikirlerim vardı .....hem de nasıl birbirlerine zıt düşünceler:) Yazmam lazımmış.....

Yazmaya başladım neyi nasıl istiyorum diye ...Uzun uzun düşündüm tabi önce....Ne istiyorum nasıl istiyorum....İnsan son kararını vermeden yazamıyormuş zaten.....Yazılanlar kayda geçiyor değişemez diye düşünüp ciddi biçimde karar veriyorsun....Son kararını verip yazıyorsun.....

Hiç düşünmedim bu sefer oluru olmazı....Hatta olmazı hiç düşünmedim.....Olur....Hayatta herşey olur....Sen iste......

Tabi bir anda değişime uğramadım...Hala kafamın karıştığı oluyor.....Amam hemen savıyorum karışıklığı beynimden...Yazmaya başlıyorum....Daha çabuk kendime geliyorum artık ....Yazmak iyiymiş meğer....

Sonra mumlarım var iki ayrı dilek için iki ayrı küçük pembe mum.....Yukarda.....Yeniden yakılacakları günü bekliyorlar......Yakında ........

4 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

kıs Ebru bi sevinçle geldim mumları görünce ayy ikiside gerçekleşmiş galiba diyerek. Bu yazma işi gerçekten iyi fikir. Başlıyorum bewn de yarından itibaren. Çook öptüm

Kivircik sacli kiz dedi ki...

Hihiii:)Super olmus yazmaya baslaman...evren heran bizi dinliyor,"hadi iste !" diyor.Bak simdi nasil haril haril calisiyor evren senin icin ,"kosun yola ciktiii!" diye bagiriyorlar:))

alpernatif dedi ki...

o işin en güzeli de belli bir zaman sonra açıp bakmak isteklerdeki değişikliklere

zamanın ritmini görüyor insan :)

zeya dedi ki...

ayy benim dileklerim neydi yaa dur bi hatırlayayım.
Yazmaya başlaman süper olmuş. Şimdi sırada hepsinin gerçekleşmesi var
öpüyorum kocaman :)