17 Nisan 2009 Cuma

geceyarısı aktivitelerim :))

Gecenin bir yarısı.....herkes mışıl mışıl uykuda....Sokakta bir kudurmuş kedi miyavından başka ses yok....Ben uykumu almış cin gibi ayaktayım...Öyle bir uykumu almış uyandım ki sabah 7 falan sanıyorum...Saate baktım 3...A aa saat geri kalmış dedim o kadar eminim sabah olduğundan ...Kalktım ...Panjurlar da kapalı dışarıyı göremiyorum öbür saate baktım amanıınnn hakikaten saat 3....Kapat gözünü uyursun dedim kendi kendime çocuk kandırır gibi...10 dakika falan debelendim...Ööfff yok ...Uykunun esamesi yok....Balkona çıktım biraz etrafa bakındım hiç ses kıpırtı yok...Sanki bütün İzmir uyuyor bir ben uyanığım....Yaz olsa sabaha kadar hareket olur bizim buralarda ...Ya balkonda oturan vardır ya sokakta birileri...Gece 3 - 5 farketmez yazın....Ama dün gece değil :)

Birşeylerle oyalanayım bari dedim....Eski dergileri karıştırdım....Dekorasyon ve moda hakkında geceyarısı tecrübeleri edindim...Evdeki ölü alanlar nasıl değerlendirilir.....Sakin köşeler nasıl hareketlendirilir öğrendim sabahın ilk saatlerinde :))

Ama yetmedi uykum gelmedi....Ne zamandır zeyanın yazıları eski resimlere bak diye dürtüyordu beni...Zaman bu zamandır Ebru kalk çıkart hepsini dedim.....Bunları yaparken bir hayli gürültü de çıkarttım yine de kimse uyanmadı :) Ne eğlenceli resimler buldum....Ne güzel anıları hatırladım....Anneannemlerin genç kızlık resimleri Kanlıca da Kalamışta ...Dedemin yine gençlik resimleri Kabataş Lisesinde okurken .....O İstanbula hayran kaldım o zamanlardaki....Ormanlar içinde bir boğaz....Arada tek tük evler.....Resimler siyah beyaz olduğu için erguvanları seçemedim sabah anneannem söyledi buralar erguvan doluydu diye :) Şimdi de var ama kimbilir o zamanlar nasıldı :)

Resimdi dergiydi derken sabah 6 oldu ben hala cin mısırı :)) En iyisi bir deneme daha ya payım gözlerimi kapatarak dedim....Bu denemem başarılı olmuş ki uyandığımda saat 9 : 30 du :) Kabus bitmişti :)

Bu gece için kendime deliksiz uykular diliyorum :))

2 yorum:

zeya dedi ki...

ne güzel fırsat olmuş eski resimlere bakmak için.
ben sabahları saat 3.5 diye uyanıyorum bu ara ama 9 olmuş oluyor :(:(
ne zaman geliyorsun hadi yeter çok kaldın İzmirde :):):)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

evet ya ne çok kaldın İzmir de, bu ara benimde eski resim karıştırasım var . Gecelri iyi uyumaya başladım artık, nedenini bilmiyorum kocam gezmekten pes düşüyosun ondan diyo hehehehe.
Unutma otların içine annene tarif yazdır. Çook öptüm