1 Nisan 2009 Çarşamba

Güneşi Gördüm....

Hayır daha filmi görmedim....Sadece 3 aydır İstanbulda toplasan bir hafta görebildiğim güneşi İzmirde gördüm :)) Güneş bana her zaman iyi gelmiştir....İçim 2 günlük sevgilisiyle buluşmak üzere olan biri gibi pır pır uçar....Sebepsiz bir coşku,bir sevinç kaplar beni.....Sokaklarda bağırarak koşmak isterim....Aşık olmak isterim.....Aaaahhh yaz......
Bir şarkı var ya "Sil baştan başlamak gerek bazen " der sözlerinde işte öyle baştan başlamak gelir içimden yaz gelirken.....Herşeyi silmesem de küçük ve mutlu eden değişiklikler iyi gelmiştir her zaman...Ve yine değişiklik zamanı geldi benim için .....Bir liste yapmaya başladım.....herkesin yeni yılda yaptığı listenin vakti benim için bu mevsim....Haydi listem çok uzunsun başla bir an önce gerçekleşmeye ..........

7 yorum:

Kivircik sacli kiz dedi ki...

Gunesi bende cok severim!Anlayamadigim bir gaz verir bana!Sebepsiz bir mutluluk...ben de de bu ara ayni duygulara var , hayirdir ikimize de :)

Yeni herseyin hayirli olsun!

Kivircik sacli kiz dedi ki...

Ben buraya yorum yazmistim, geldi mi?

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Ebruuu özlemişim yazılarını, lütfen artık ara vermeden yaz. Güneşi çok severim ama senin sevdiğin tarz da değil, öyle cayır cayır yakmasın , gönlümü okşasın. İstanbulda da üç gündür bahar yaşıyoruz. Çook öptüm

zeya dedi ki...

oleyy yeni başlangıçlara ve listelere bayılırım ben :):):)

güneşe de tabii

Ebru bir kitap okuyorum aklıma sen geliyorsun hep :): ismi evrenden torpilim var :):):)

İzmirin tadını çıkart öpüyorum :):):)

Yıldızlı fırça dedi ki...

Kıvırcık saçlı kız ; olsun bence de :)

Zeya ; yeni bir kitap arıyordum ben de hemen alıp okumalıyım :))

Lale ; ara vermek istemiyorum ben de :))

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

aa çok merak ettim evrenden torpilim var nasıl bi kitap, du idefix e bi bakim

sanem dedi ki...

yenimi başlaadınız blog yazmaya yoksa varmıydı:) ne iyi etmişsinizz deavam etmeyee sevgilerrrr bua radaa evrenden torpilim var kitabını duydum ben de ismi çok hoş:)