6 Nisan 2009 Pazartesi

Haftasonum.....

Ömrüm bavul doldur bavul boşaltla geçiyor.....Tabi o arada bir de onları ordan oraya taşımak var...Kollarım uzadı vallahi....İstanbuldan geldim haftası olmadan küçük bir çanta hazırlayıp haydiii Kuşadasına....Bu mevsimde ne Kuşadası diye geçirir insan içinden ama nasıl güzeldi nasıl.....
Kuşadasına gitme sebebi bir tanıdığın düğünüydü....Ben çok istekli gittim...Çünkü hayatımda ilk defa bir düğünün organizasyonu için değil konuğu olarak ordaydım....Genelde kuzen düğünlerinin bütün düğün zımbırtılarıyla uğraşmaktan ne yemekten ne düğünden bir şey anladığım için ; bu düğün pek keyifli geçti.....Gerçi haksızlık etmeyeyim o zımbırtılarla uğraşmak da hoşuma gitmiyor değil ....
Cumartesi sabahı yola çıktık...Ahhh yollar ne kadar güzeldi....Bütün şeftali ağaçları çiçek açmıştı ...Yolun iki tarafı pespembeydi....Asfalt kenarları papatyalarla doluydu...
Ama Kuşadası Selçuk arasında gördüğüm manzara ve bu durumun sebebi keyfimi bir hayli kaçırdı....Top çamlar dışındaki bütün çam ağaçları kuruyor...Sebebi de bir tür kabuklu tırtıl olan zararlı böcekler....Ağaçların üzerinde topak topak görünüyordu....İlaçlama yapmıyorlarmış.....İlaç canlılara zarar veriyormuş...Ama ilaç yapılmazsa orman yok olacak ve hiçbir canlı zaten yaşayamayacak.....Bunun çözümü olmalı yoksa güzelim ormanlar yok olacak......

3 yorum:

aysema dedi ki...

Önceki yazılarınızı bilmiyorum, ama yenileri çok beğendim. Hoşgeldiniz yeniden. Hadi bakalım, kolay gelsin.

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Ebru , benim de bir yerlere gidesim geldi artık, uzak bir yerlere.Otobüse binsen gece uykuyla uyanıklık arasında şoförün dinlediği yanık türkü kulağıma gelse. İşte öle bişe. Burnum şarıl şarıl gözlerimde onla yarışmakta . Öptüm seni çok çok

alpernatif dedi ki...

Eh
Tam işlerden bunalmışken insanı tüymeye yönlendiren bir yazı olmuş :D