23 Nisan 2009 Perşembe

Kısa Notlar.......


Arkadaşımın oğlunun doğumgününe gittim...3 oldu ...Olurken yanında anne ve babasının arkadaşları vardı...Yedik içtik Efenin doğumgünü bahane oldu :)

Tipik pazar sendromu yine...Eşofmanları giyip annemlere gitttim....Nedense pazar eşofman günü benim için çoğu zaman....Akşam balık aldım...Keşke soda da alsaymışım yemekten çatladım...

Bugünü evde yeşilçay kahve tv şeklinde geçirecektim planlar bozuldu...Amaannn dedim bir solukta Şebneme gittim....Yedik içtik bol dedikodu yaptık...Bunaldık dışarı çıktık...Gezdik ...Eve döndüm....

Bu ara en çok yiyip içtiğimi farkettim...Neyseki sabahları pilates yapıyorum öğleden sonraları yürüyüş....Sanırım formum dengeleniyor....

Teyzemler geldi İstanbuldan bir hafta burdalar .....Çok keyifliyim....O gece maaile bizdeydik...Bır bır bır evin kafası şişti :)

Kesin huylarım değişiyor ...Pazar sevgisi başladı .....Her çarşamba pazardayım...Bu hafta yine gittik....Canım çok deniz börülcesi istiyordu...Aldım...Gelirgelmez yaptık hemen yedik.....

Akşam Sezen Aksu gecesi düzenlenen bir Bar a gittik....Eski yeni Sezen şarkıları çalındı.....Şarkılardan fal tuttuk.....Avaz avaz söyledik...Eğlendik...Eve dönünce balkonda soyunduk herşeyi astık oraya sigara kokusundan arınsınlar diye....

Hırkamın resmini çektim nihayet....Ekledim onu da .....Bu havalarda iyi oldu hep giyiyorum iyiki örmüşüm :)



4 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Ebruuu çok güzel olmuş kıs. Kışın ördüğün o tunik de muhteşemdi. Zuz çalacaktı ama olmadı:)). Tütünün resminden mahrum bıraktın milleti hehehehehehe. Deniz börülcesine bayılmıştık Bodrum da ama masaya bi gıdım gelmişti, ben de farketmeden yemişim hepsini, masadakilerin yüzünü görmeliydin, ay bi daha sipariş verin dedim. Bi de sizim kabak çiçeği dolmanız var o da harika. Çook öptüm
not : sen bi gel içini dışını koru yapcam hehehehe

Parpali dedi ki...

Sezen Aksu gecesi ne güzel fikirmiş öyle. Çok heves ettim bak :)

alpernatif dedi ki...

Ahhhh deniz börülcesi
Ankaraya çok zor geliyor yahu :(

zeya dedi ki...

ne zaman geliyorsun seeen hadi ama :):):)