14 Nisan 2009 Salı

Sevgili arkadaşlar.........

Uzun zaman burda olmayınca gidecek çok yer yapacak çok iş birikmiş......Arkadaşlarımın bir kısmıyla hala görüşemedim .....Cumartesi Şebneme kahvaltıya gittim......Uzuuun zamandır yapamadığımız birşey....Çünkü ben İstanbula gitmeden önce o çalışıyordu ve bir türlü şöyle simitli boyozlu bir sabah kahvaltısı yapamamıştık beraber.....Şimdi teğetçi kriz sebebiyle işsiz kalınca boolca vaktimiz oldu.....Çok güzel bir kahvaltı yaptık.....kahvelerimizi içtik ......Bu arada Şebnemlerin sokakta baktığı ama arada geceleri eve aldıkları ve 1 haftadır kayıp olan kedisi de eve dönmüş yorgun argın yatıyordu.....Meğer hasta olmuş ilaç verdiler ...Ama zavallıcıktan birden kan gelmeye başlayınca paniklediler hemen taksi çağırıp veterinerin yolunu tuttuk....Dışarda yedikleri bağırsaklarını zedelemiş endişelenecek bir şey yokmuş.....Serum verdiler iğne yaptılar....Bu arada emin olmak işin kan tahlili yaptılar....Kedicik aids olmuş.....hayvanlarda sadece çiftleşmeyle bulaşırmış.....Ben kedinin Gardfield olan adını Freddie Mercury olarak değiştirdim :)
Pazar gününü çalışıyorum sanki de son tatil günüm gibi sevimsiz geçirdim....Nedense pazarları çocukluğumdan beri sevmem....Manasız bir uyuşukluk çöktü üzerime...Öğlen uyandım dışarı çıktım eve girdim bir daha çıktım anneme gittim falan filan.....
Dün hareketli bir gündü....Yine uzun zamandır biraraya gelemediğimiz arkadaşları topladım bana....Aslında biri yeni evlendiği için ona gitmek lazımdı ama boşverin size de geliriz dedim....Madem öyle kısır isteriz dediler......1Kg bulgurdan kısır yaptım....Yanına turşu .....Çatlayana kadar yedik ....Çaylar kahveler içtik....Pek keyifli bir gece geçirdik.....
Bu arada hırkama düğme aldım bu akşam dikeyim yarın resmini koyarım........

3 yorum:

alpernatif dedi ki...

o kadar yemekten sonra benim de burada karnım acıktı
15 gündür sürdürdüğüm ölüm diyeti sonuç verdi ama,ben de benlikten çıktım :)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

ebruuu bir kilo bulgurdan kısırı düşünemiyorum. Kaç kişi yediniz ayol.
Kedilerde aids çok görülüyor. Bir arkadaşımızın tüm kedileri böyleydi. Bi de ben de pazar günlerini hiç sevmem nedense. Çook öptüm

sanem dedi ki...

selammm yıldızlı fırçaa ayyy ne gzüell bir isim:) ebru ne güzelll bloğunuza bir yerden yetiştimm artık takipteyim:)