8 Nisan 2009 Çarşamba

Uykusuz Geceler,Spor ve Simitler :)

Günler rutin geceler uykusuz geçiyor....Geceler neden uykusuz geçiyor aslında bilemiyorum...Belli bir saatte uyanıyorum sonra nerdense sabaha kadar dönüp duruyorum...Bazen kitap okuyarak değerlendiriyorum bazen gece vakti o da sıkıyor kalkıp balkona çıkıyorum....
Sabahları daha erken kalkmaya başladım yine de ....Kendime yaptığım listeyi uygulamaya başladım ufaktan....Erkenden kahvaltımı yapıyorum...Sonra sabah sporum var ...Pilatese devam ediyorum...Herkes mi aynı şeyi hisseder bilemiyorum ama ben spor yapınca kendimi mutlu hissediyorum.....Spor yaptığım için iyice havaya girip saçma sapan yiyeceklerden uzak duruyorum....
Bu sabah bol yeşillik ihtiyacı için pazar yaptık bir arkadaşımla.....Önce giyim bölümünü dolaştık ne var ne yok pazarda sezon açılmış mı fikir sahibi olduk....Sonra daldık sebzelere ...Taptaze....Her taraftan ayrı mis koku geliyordu....Bol bol ot aldık....Şu saat itibariyle otların büyük bölümünü tükettim bile....Aslında pazara gitmeyi hiç sevmem ama sanki bugün kanım mı kaynadı ne ?? Zaten farkındayım bazı huylarımda değişiklikler oluyor....Ya da aslında hep öyleydi de ben kendimi yeni mi tanıyorum ?? 34 sene sonra :))
Pazardan dönerken fırına uğradık sıcacık simitler aldık...Bu arada boyozu pek özlemişim kaç sabahtır kahvaltımı boyoz şereflendiriyor:) Simitlere döneyim....Hemen eve geldik çay demledik...Pazardan aldığımız domatesleri doğradık....Kurduk sofrayı yumulduk resmen....Hem yorulmuşuz hem acıkmışız....Sildik süpürdük herşeyi.....Üstüne bir de keyif kahvesi .......Maalesef fal bakmaya zamanımız kalmadı.....İşlerimiz vardı çıktık.....
Dönüşte uzun zamandır yurtdışında olduğu için göremediğim bir arkadaşıma rastladım.....Kahvede oturduk bir çay da onula içtik..... Gelen geçenle sohbet ettik.....Akşamı ettim...Eve döndüğümde yorulduğumu hissettim......Biraz dinlendim geçti :) Şimdi yeşil çayımı aldım....Blog keyfi yapıyorum :))

4 yorum:

çınar dedi ki...

ohhh ne güzel bir gün..
ben pazarı severim. evde sağlıklı onca şey varken benim canım abur cubur çekiyor. ama yapmamam lazım.

zeya dedi ki...

ohh ne güzel İzmirde baharın keyfini çıkartıyorsun.
çok çalışıyorum ben çoook kaçsam bir hafta sonu İzmire yaaaa

Kivircik sacli kiz dedi ki...

Hayat belki de boyle guzel...anda mutlu olarak...simit kismi cok kiskandirdi beaa!

(10 simit vardi ya son dakika"da Bagdat caddesinden aldigim bayila bayila yedim valla)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Ebruuu mayısta geliyosun dimi, otlarımı unutma , içine de annene tariflerini yazdır hehehhee.
Mayısta kahvaltı şenliği yapcam ona göre öptüüm çok