30 Nisan 2009 Perşembe

Zaman değişiyor ben de değişiyorum...Bu iyi mi acaba ??

Biryerde duymuştum insanın zevkleri zamanla değişir diye ama bunu duyduğumda daha ortaokuldaydım ve o zamanki platonik aşkımı düşünüp hayır değişmez zevkim diye düşünmüştüm :)) Şimdi bakıyorum da peh nasıl beğenmişim onu diyorum...Gerçekten insanın birkaç sene önceki beğenileri bile şimdikilerle tutmayabiliyor.....İyiki evlenmemişim o zaman diyorum:)) ....20 yaşımda evlenseydim şimdi kesin beğenmezdim :)) Aslında 20 li yaşlarımdaki kendimi de şimdi beğenmiyorum.....Özellikle 80 li yıllardaki hallerim pek bir gıcık ....Tabi bu arada 80 ler de ortaokul lise dönemindeydim......Beliki de bu yüzden şimdi o çağlarda olanlara sinir oluyorumdur....Bunun için bir aynalık çalışması mı yapsam acaba ?? Bu şimdi aklıma geldi :))

Sadece erkekler ya da kendimi beğenmeyle ilgili değil başka beğeniler de değişiyor......Eskiden yapmayı sevmediğim şeyleri şimdi seviyorum ya da tam tersi .....Eskiden pazara gitmekten hoşlanmazdım şimdi çarşambaları hiç sektirmiyorum.....Taze taze sebzeler yeşillikleri toplamaya bayılıyorum....Tabi giyim bölümüne de uğruyorum mutlaka .....O zevkim de bir değişim olmadı :)
Eskiden süt içmeyi hiç sevmezdim şimdi nesquikli süte bayılıyorum...Lise dönemlerimde sarışın olma heveslisiydim....Şimdi kendimi sarı düşünemiyorum bile.....Eskiden biraz salaktım birilerine söylenmesi gereken şeyleri söyleyemeyip kendi kendimi kemirirdim...Şimdi söylenmesi gerekenleri söyleyip ooohhhh rahatlıyorum.....
Eskiden daha cesur biriydim...Şimdilerde abuk sabuk ödlekliklerim çıkmaya başladı...Mesela eskiden vakitsiz çalan telefonlara ayyy kim acaba diye heyecanlanırdım şimdi eyvah birşey mi oldu diye korkuyla karşılıyorum....Eskiden uçak korkum yoktu şimdi manasız bir uçak korkusu sardı......
Eskiden çok meraklı biriydim....Galiba artık daha da meraklı biri oldum ki bu pek de hoşuma gitmiyor aslında :) Eskiden mız mız biri değildim Allahıma çok şükür hala değilim :) Ve hala mız mızlardan hoşlanmıyorum.....Eskiden bol köpüklü kahve yapmaya ve içmeye bayılırdım ...Hala bayılıyorum ama eskisi gibi abartmıyorum günde bir taneyle yetiniyorum.....

Eskiden çoğu yazyıyı bir yere bağlayamazdım manasız bir sonla biterdi...Şekilde görüldüğü gibi hala bağlayamıyorum ve manasız bir şekilde bitiriyorum :))

10 yorum:

Yıldızlı fırça dedi ki...

yorum yazılıyor mu kontrol .....deneme bir iki.....

zeya dedi ki...

bence 10 senede bir falan başka hayata geçiyoruz kanal değiştirir gibi :)
benim değişimlerim anca böyle açıklanabilir :):):):)

owl dedi ki...

zaman değişiyor. değişirken bizide değiştiriyor biz farketmeden.

Kivircik sacli kiz dedi ki...

Hehheheh:)Super olmus yazi!

Valla , istesekde istemesekde degisiyoruz.Doganin bi geregi bu.

Ben nasil gedistim acaba.Hah!buldum!genckene yaptigim o dagciligi simdi oldursen yapmam:)))

Pazara gitme konusunda da hem fikirim , annem cok severdi eskiden ben gicik oldurdum, simdi her pazara gidebilirim:)))

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

denemeee

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

inşalah bu yorumumm gelecek Ebru, Zuzun bilgisayarından yazıyorun. Kahvaltıya geldim ve senin her zaman oturduğun yerden sana yazıyorum heheheh. Zeyayıda çağıralım dedik sonra Vedatla programı vardır diye sesimizi çıkarmadık. Sen gel hemen beklyo Zuz heheheheh. Çook öptüm

gulcinkuju dedi ki...

zaten öyle olur tüm yazılar... başlandığı gibi bitemez. nedendir acaba :)
ve... değişim gerekli. tersi yerinde saymak olur ki bu da kişiyi bunalıma sürükler mutlaka.
mutlu kalın :)))

alpernatif dedi ki...

Olsun
Ben en çok sonu bağlanamayan yazıları seviyorum
Okuyana bağlama imkanı tanıyor :))

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Ebruuuu nihayaet kendi bilgisayarımdan yorum yazabiliyorummm. Çook öptüm

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

ayyy çok teşekkür ederim böylece artık sana yorum yazabileceğim sen de yazı yazarsan tabi:)))