24 Haziran 2009 Çarşamba

Bir cinnet herşeyi halleder :))

Çok keyifli başlayan bir gün oldu benim için yine bugün....Blogcu arkadaşlarımla (hatta artık arkadaşlarım değil dostlarım oldular) Kadıköy'de buluştuk ...Bir kitapevinin kafesi bizi ağırladı bu defa....Keyifli geçen buluşmanın ardından kitaplara daldık hep birlikte...Aldık aldık aldık....Kitapçıda satılan gazeteye karşılık bir de indirimimiz oldu :) Kitapçıdan sonra dağıldık.....
Eve geldikten sonra aldığımız gazeteye şöyle bir göz attım....Denizde temzilik yapmışlar...Dere ağzında birikenler temizlenmiş lastikten buzdolabına kadar pek çok şey çıkmış....Yooo şaşırmadım...Bir cinnet herşeyi halleder!!!!! Zira babacığımın da bundan yıllaaaarrrr önce benzer bir cinnet olayı olmuştu :)
Şöyleki : Renkli televizyonlar çıkalı birkaç sene olmuş....Siyah beyazlar da ikinci televizyon olarak hala kullanımda....Bizim siyah beyaz televizyon bozuluyor babam tamirciye götürüyor...Tamirci Kordonda....İzmir kordon :) Adam açıyor televizyonu evirip çeviriyor bakıyor tamir için bir rakam variyor babama...Verdiği rakamla yeni bir televizyon alırsın...o derece....babam sinirleniyor yahu o fiyata yenisini alırım bu nedir şu işin oluru yok mu diyor....olurdu olmazdı adam beş kuruş inmem ister yaptır ister at diyor....Babamda bu parayı sana vereceğime denize atarım diyor...
Adam lafın gelişi söylenen bir söz diye düşünüp umursamıyor...Amam babam kaptığı gibi televizyonu yolun karşısına geçiyor ve denize atıyor :) Adamların şaşkın bakışları arasında arabay binip eve geliyor :)Bir cinnet herşeyi hallediyor :))
İşte o yüzden bu haber beni hiiiçççç şaşıtmadı :))

3 yorum:

zeya dedi ki...

benim de camdan aşağıya atacağım bir buzdolabım vardı hatırlarsan babanı çok iyi anladım :):):)

süpermiş ama adamın şaşkınlığını görmek isterdim.

Ebru tembellik etme yaz ne hikayeler var sen de

lale dedi ki...

Ebruuu baban aynı bana benziyor. Ben de eski bulaşık makinemi öyle yapmıştım hehehehehe. Çöp toplayan çingenelere vermiştim. Zeya haklı yaz senn.

alpernatif dedi ki...

Amanın
Böyle babanın yakınlarında pek durulmaz
- Baba dişim ağrıyor,dişçi şu kadara yaparım dedi
- Neeeee ? Atarım kızımı denize daha iyi