10 Haziran 2009 Çarşamba

Kısmi sünnet eğlencesi :))))

Yazacak yerlerimin ağrısı geçti:) Bu da nasıl bir şımarıklıksa artık....Sanki kime ne ben yazsam ya da yazmasam :) bu aralar yine bir gidesim geldi zaten neresi olduğunu bilmediğim bir yere...Arada geliyorlar bana öyle .....Bazen nerde değilsem orda olmak istiyorum diye düşünüyorum...Ne bileyim karışık işte.....Halbuki ne keyifli ve hareketli bir hafta geçiriyorum...Pazar günü büyük adaya gittim teyzemlerle....Çok kalabalıktı.....Resmen başım döndü...Halbuki taa akşamüstü gittik.....Böyle olduğu zaman sevmiyorum....Aslında gidip bir kalasım var orda....Bir de bir sinek ordusu vardı şu minik çöp sineği gibi olanlardan bir yerde oturmanın imkanı yok...Biz zaten bir vitray sergisi için gitmiştik fazla durmadıık....Akşam 9 vapuruyla döndük.....Bizim vapur bile tıklım tıklımdı.....Vapurda iki seyyar satıcı bir müzikçi öğrenci vardı....Hepsiyle alışveriş yapıldı....Maksat bu vapur seyyarı geleneği yaşasındı :))
Pazartesi gecesi bizim kuzenlerden birinin doğumgünüydü...Akşam toplaşıp oraya gittik...Yedik içtik iyiki doğdun dedik güldük eğlendik.......gecenin konusu diğer kuzenin pipisiydi bir deyişle :)) Bizim çocuğun (bu arada kendisi 25 yaşında falan ) Üretral tıkanıklığı var...Bir haftadır işeme zorluğu çektiği için doktora gitti ....Çiş yolları tıkalı çıktı....Yarın ameliyat olacak....Ameliyat konusu müstehcen bir bölge olunca düştü dilimize tabi :))Ben bir ara gülmekten bayılıyorum zannettim....Kahkahalarım yollara taştı......
Kendiside zaten feysbuktan parti çağrısı yapmış yarın için hastaneye :)) Hatta etkinlik daveti göndermiş.....Gidenlerin pipisinde ayrı bir yeri olacakmış :)) Çok komik gerçekten....
Biz durumu daha eğlenceli kılmak için bugün Kadıköye gidip ona sünnet kıyafeti aldık....Pelerin asa maşallah ve tüylü şapkası :))
Yarın artık panayır yerine çevireceğimiz hastaneden bizi atmazlarsa günü kısmen orda geçireceğiz....................................

7 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

oooh maşallah Ebru Hanım günlerinizin böyle neşe içinde geçmesine çok sevindik :)))Şaka bi yana Ebru Adaya sırf o sinekler ve at pislikleri yüzünden gitmiyorum. Kınalıada dan geri dönüyoruz çoğu zaman. Kuzewne amşallah ama artık bu gün sünnet yarın deniz hehehe. Çok öptüm seni

Parpali dedi ki...

Bu bilmediğimiz yerlere gitme isteği yazın rehavetinden midir acaba? Bende de var çünkü. Adalar, modalar gezilsin bakalım. Yorgun bir sabahta işe başlamaya hazırlanırken ben, olmadı ama neyse :)

zeya dedi ki...

Cidden aldınız mı sünnet kıyafeti :):):) süpersiniz :):):)

Bir akşam paladdium'a kaç buluşalım :):):)

denizyildizi dedi ki...

baya bir gezmişsin ama yazın sorunu maalesef sinek ve kalabalık. belli başlı yerlerde bu yola nefes almak da zor.
su sünnet işi de güldürdü beni. çok yaşayın emi :)

sevgilerimi bırakıp kaçıyorum...

owl dedi ki...

ne alemsiniz :) çok güldüm yazıyı okurken :) allahta sizi güldürsün :)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

valla yarın sırf senin için Kiralık Adama başlıyorum. Zeya önce oku sonra konuşalım demiş. Du bi okuyayım. Sen ne zamana kadar buradasın zeyaya bildirdin mi heheh, ben bunu niye maille sormuyorum ki))9

alpernatif dedi ki...

Sakın sünnet sonrası pilav yapmasın :D