27 Haziran 2009 Cumartesi

M.J. Burukluğu....Acaip birşey.....

M.J.ölmüş dediler.....İnanamadım.....Tuhaf oldum...Çok acaip...Bu kadar sever miymişim ki dedim kendi kendime....Yani... Bilmem..Bütün albümlerini almıştım...Ortaokul lise hep onunla geçti...Bir de Madonna ....Her albümün çıkışını beklerdik...BlueJean diye bir gençlik dergisi vardı...Her sayısını alırdım...Haftalık bir dergi miydi yoksa aylık mıydı hatırlayamadım şu an ...Ama sayfaları Madonna ,Michael Jackson haberleri gözümün önünde...Hatta sayfaları çevirdikçe burnuma gelen kokusu bile şu an burnumun ucunda...
M.J. kliplerini beklerdim hep...Bir film gibi...Dansları...Kıyafetleri...Birine kısa paçalı pantolon giydirin beyaz çoraplar...Salın ortaya alakasız birine sorun kime benzemiş diye Michael Jakson der tereddütsüz :) Enteresan kıyafetleri kemerleri dansları gözümün önünde :)
Anladım ki hayatımın bir dönemine ait önemli birşeyi kaybettim ben...Üzüntümün tuhaf oluşumun aslında bir sebebi bu...Çocukluk gençkızlık dönemime ait önemli bir simge kaydı gitti...İnsanın hayatını birşekilde paylaştığı İlk aşklarını coşkularını şarkılarıyla yaşadığı biri kayboldu....Hiç yokmuş gibi...Lise yıllarıma tekrar dönemyeceğim gibi...Çok acayip....

2 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

aynı duyguları yaşamışız Ebru, bende bir önceki yazımda bundan söz etmiştim. Ne tuhaf değil mi, dünyanın öbür ucunda yaşayan bir insanın, bizim bir dönemimize damga vurması.Öptüm çok

owl dedi ki...

bende senin gibi hissettim. bir devir kapandı dediğin gibi, lise zamanlarımıza ait.