5 Haziran 2009 Cuma

Tembelim tembel :)))

Ne zamandır yazmadım şöyle bir blog yapayım dedim geldim....Amaaaannnn en sonyazı 30 nisan ....Brüüüüsstttt......Şurda üç beş gündür yazmıyorum zannediyordum ben de....Dün gece dürttüler...haklılarmış :)En son eskiden ne severdim de şimdi sevmem gibi birşeyler yazmışım.....O yazının ikincisi yazılacak kadar değişimim devam ediyor.....Şu an mesela ilk aklıma gelen Gülben Ergeni hiç sevmezdim artık seviyorum....Alıp da bir gülben albümü dinleyeceğim hiç aklıma gelmezdi....Ama dinliyorum keyifle.....Çok rahatlatan şarkılar ...Yorulmadan dinliyor insan ....İçten geldi bu defa....Doğal yapmacıksız...Belki de hep böyleydi ben yeni aydım :)
30 nisandan beri çoookk şey yaptım ama tabiki hepsini yazacak değilim destan gibi.....Mayıs sonu İstanbula geldim.....Hep kışın geliyorum şu memleketin bir de yazını göreyim dedim ...Nerdeeeee.....Tarih oldu haziran 5 , mevsim bizim memleketin nisanı.....Hiç haziranda üşümemiştim.....Gözünü sevdiğimin İzmiri fıkır fıkır kaynıyor....Her gün annemi arayıp hava durumunu soruyorum ...Çok sıcak diyor deliriyorum....Burada daha şöyle askılıyla üşümeden dolaşamadım yaaaa.....Etrafa bakıyorum millet soyunmuş haziran yaz mevsimidirden yola çıkarak ama gel gör ki hava o hava değil.....Aaaahhh İzmirimmm sıcak günlerim :)
Uzun zamandır uzak kaldığım bloglara bir gideyim....Millet neler yapmış nerelere gidiyor en önemlisi neler okuyorlar notlar alayım....

2 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Galiba Gülben Ergen konusunda kararsız olanlardanım ben de. Sorulunca sevmemııy diyorum. Sona kadının katıldığı programları zevkle izliyorum, şarkılarını mırıldanıyorum ya dengesizim ya da kadını kıskanıyom heheheheh
Dün gece iyikide dürtüklemişiz seni

zeya dedi ki...

iyi ki yazdın be Ebru çoook oldu bak :):)

aman sıcaklar gelmesin daha nasılsa gelecek fena sıcaklar :):):)