21 Ekim 2009 Çarşamba

Benim Hallerim ....

Harika bir film seyredip (en azından benim için ) sonra o filmdeki bir karaktere saplanıp kalmak , sürekli onu düşünmek kişinin hasta olduğunu mu gösterir yoksa kişi bir eksikliğini bu karakterle mi tamamlar ?? Yoksa bu aslında tam bir ergen psikolojisi midir ki eğer öyleyse zeka yaşım mı düşüyor ??
Ay çok karışık ama galiba tam olarak ne istediğimi artık gerçekten biliyorum...En azından bu konuda :) Genelde ne istediğimi bilemeyen bir insanım....Aslında bildiklerim vardı ama sanırım harekete geçmekte biraz geç kaldım ya da pasiftim tam olarak bunu ayırt edemiyorum şu an...sonuç itibariyle geç kaldım....Hiç birşey için geç değildir ??!!Acaba ?! bazen oluyor işte....En azından fırsatlar kaçabiliyor...
Amaann ne yapayım...Kaçan fırsatlara hayıflanacağıma yeni gelenleri kaçırmamaya bakayım bari....(Ne çok en azından demişim :)
Bir filmden nerelere geldiğimden de anla ODAKLANAMIYORSUN!!!!!! :)))))Ne istediğimi biliyorum dediğim konudan eminim ama halaa :) Yazarken şunu farkettim , açıkça ifade edemiyorum :) üstü kapalı ...Kendime bir takım ip uçları bırakıyorum hatırlamak için :))
Nihayet Masumiyet Müzesine başladım ..Daha 80 sayfa kadar okudum...Ama bu kadarı yetti"Ne kadınmışsın be Füsun!!" demeye :) Heyt yani :) yazının başından da anlaşılacağı gibi evde bol bol film izliyorum bu aralar....Uyku düzenimi feci bozdum...3 lerde 5 lerde yatıp sabahları uyanamıyorum...Yani uyanmak istediğim saatte uyanamıyorum...Dün gece itibariyle uykumu düzene koymaya karar verdim ,başardım :))
Harika bir masa üstü resmim var :) Bir süreliğine koydum ama kendime söz verdim... Biraz eğlenip kaldıracağım :) Şimdilik bayılıyorum bilgisayar karşısında olmaya...
Allahım kafayı mı yiyiorum yoksa ?? :))

3 yorum:

Kivircik sacli kiz dedi ki...

Hmmm...soru , neden hayallerinin olmasina izin vermiyorsun?Hayallerin gercek olursa ne olacagini zannediyorsun? diye sormaliyim kendime de:)

çınar dedi ki...

ben kitabın 100.sayfasından sonra bıraktım. sürekli aynı kaçamak sıkıldım vallahi benim bünye kaldıramadı

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

yerim senin hallerini. Masumiyet Müzesi bir kabus gibi duruyor baş ucumda heheh.

Keşke yedi kasımda burada olabilsen. Yoksa barkavizyonmu yapsak:))
Çook öptüm