25 Ekim 2009 Pazar

İç Ses Çık İçimden :)

Haftasonu yazı yazmayı sevmiyorum nedense...Bu eskiden kalma bir alışkanlık...Haftasonu yapacak çok iş var biriktirip yazarım mantığı...Halbuki uzuuuun bir süredir benim için haftaiçi ya da haftasonu olmasının bir önemi yok :)
Ama her ne hikmetse hala pazar günleri pazar olduğunu hissettiriyor....Ve hala pazar gününü sevmiyorum pek çok insan gibi...
Annemler cumartesi İstanbula gitti....Birilerini bensiz olarak İstanbula yollamak içimi burkuyor....Yılbaşından sonra ben de gideceğim inşallah...Sayılı gün geçer nasıl olsa dert etmemeliyim....
Cuma günü güzel şehrimin hiç gitmediğim yerlerine gittim...Şebnemle bir arkadaştan dönmek üzere otobüs beklerken ilk defa gördüğümüz ve güzergahını hiç bilmediğimiz ama varış yeri bizim orası olan bir otobüse denk geldik.....Binmeden önce şoförle güzergah hakkında uzuuun bir sohbet yaptıktan sonra şoförün gideceğiniz yere sonunda sizi götüreceğim sözü üzerine otobüse bindik :) Öyle yüksek yerlere çıktık ki Piri Reisin dünya haritasını çizmekte pek zorlanmadığını anladım zira elimde kalemim kağıdım ve biraz da yeteneğim olsaydı bir körfez haritası rahatlıkla çizebilirdim :)
Bulunduğumuz yerden gördüğüm manzara tam da haritalardaki İzmir Körfezi şeklindeydi :))Keyifli bir gezi oldu :))
Bu arada bir kaç takı daha yaptım...Biraz film seyretmeye çalıştım ama benim mi keyfim yoktu filmler mi çok sıkıcıydı hiçbirinin sonunu getiremedim ....
Yaklaşık bir aydır kulağım tıkalı....İçerden culk culk sesler geliyor...Ha açıldı ha açılacak diye beklerken daha beter oldu...Kendi sesimi içimden duymak artık beni çıldırtıyor...Bir çeşit iç ses :)) Ama gıcık bir iç ses :) Sonunda doktora gittim...Temizlenmesi gerekiyormuş birkaç gün gliserin damlatıp sonra temizleteceğim....Salı gününe kadar kendi sesimle yaşamak zorundayım....Arkadaşlarıma acıyorum nasıl tahammül ediyorlar bu gıcık sesime acaba ::))
Koca bir gün abur cubur yedim film seyretmeye çalıştım pazar takıntısı yaptım....Bu berduş halimden kurtulmak için banyoya girip kendimi dışarı atmam lazım....

3 yorum:

Kivircik sacli kiz dedi ki...

Birinin daha benim hissettiklerimi hissetmesi pek mutlu etti.Hala pazar ve cumatesi gunlerine anlam yukluyorum oysa hayatimin her gunu haftasonu bu ara:))

Abur cubur yeme ve kendini tv'ye vurma konusunda da ayni yerdeyiz.Su Ask kitabina sonunda basladim , bari onu okusam zevzeklenmek yerine...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Ayyy yılbaşından sonraya bırakma İstanbulu Ebruuu. Geleneksel ön yılbaşı partisinde burada olmalısın.

Benim içinde hala pazar günleri özel, bazen tek başına kalsam da:)))


Geçen yaz ben de yanlış bir dolmuşa binip Ordunun hiç bilmediğim bir köyüne gitmiştim heheheh Yıldızlı Köyü.

İnanmazssın kulağım ağrıyo şu anda.

öptümm çok

zeya dedi ki...

yılbaşı çoook geçççç

benim tek tatil günüm pazar o yüzden pek severim kendisini :):)