9 Kasım 2010 Salı

İzmir'e 5 kala...

İçimin coşkuyla dolmuş olması sanırım İzmir'e gidişimin yaklaşmasından.Ne garip eskiden İstanbul'a kalmaya geleceğim zaman heycan basardı gün sayardım...Şimdi İstanbul'dayım İzmir için heyecanlanıyorum...Evet şuna bir kere daha karar verdim ki ben nerede değilsem orada olmak istiyorum :)
Gidince yapmam gereken 2 şey var.Bir boyoz yiyeceğim mutlaka bir de Kordon'da bira içeceğim.Bunları yapmadan dönmeyeceğim..Zaten görünen o ki yine Kuşadası İzmir arası mekik dokuyacağım...
Tabi gitmeden önce buradaki hareketliliğim de ayrı bir durum.Bir kere geldiğimde evi temiz bulmak istiyorum o yüzden temizlik yapmalıyım.Çamaşır yıkamam lazım yıkananları ütülemem lazım bavul yerleştirmem lazım ve bunları yapmam için 3 gecem kaldı turbo güçle çalışmaya ayarlamalıyım kendimi....Ne götüreceğimi hala bilemiyorum ki bu tehlikeli bir durumdur:)Böyle olunca ne var ne yok toplayıp gidiyorum bavul taşımaktan kollarım kopuyor.
Kişisel bakım saç baş hazırlıklarımı haftasonu bitirdim üzerimden bir yük kalktı sanki :) Bu da önemli bir ayrıntıydı hallettim :) Bu işi hallettikten sonra tipik cumartesi taksi bulamama işkencesi yaşadım.CKM nin oradan Ethemefendinin sonuna kadar çevreyolu ayrımına kadar yürüdüm taksi bulabilme umuduyla..Biraz daha sıksam eve giderdim yürüyerek.Sonra gökten bana bir taksi indi.Nasıl dertli bir taksiciydi nasıl :) kadıköyde miting sıkışıklığı Fener maçı yoğunluğu derken adam çileden çıkmış.Bende ta nerden nereye yürüdüğümü nasıl acıktığımı anlattım.Dertleştik.Dertleşme falan da olunca adam kendine yakın buldu heralde bana yanlış anlamazsanız şu benzinlikte tuvalete girebilir miyim trafikten hiç fırsat bulamadım dedi..Hiç böyle de birşeyle karşılaşmamıştım şaşırdım :) Adamcağız sıkışmış ne diyeyim olur dedim.parketti arabayı koştu wc ye...Ne kadar insani bir durum çiş gelmesi ama nedense benim çok gülesim geldi.Güldüm :)

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Ebruuu ben sana hep gülüyorum zaten... böyle şeyler bi senin bi de benim başıma gelir zaten...
Güle güle git İzmir'e dönüşte hemen görüşelim...

Öptüm çok