21 Ağustos 2011 Pazar

Benim hala umudum var...

Hayata başlarken; ki bunun ne zaman olduğunu tam kestiremiyorum .İnsan hayata doğduğu zaman mı başlar aslında,yoksa kendi iradesiyle adımlar atmaya başladığı zaman mı?....Aslında bazen her yeni gün hayata adım attığım ilk gün diye de düşünüyorum...
Neyse işte o ilk hayata adım attım bilincine vardığım zaman ne olmak ve ne yapmak istediğime dair bir kararım olmadı benim hiç...Birkaç fikrim vardı sadece sanırım onlarda tutkulu istekler değildi ki ilk engelde dağılıp gittiler ve hep en tutkulu ve vazgeçilmez hayallerim olarak kaldılar :)Hayal dünyamın bir numaraları:)
Hayatta yaşadığım herşeyi, burada bekleyip topun gelişine vururum diyen bir vasat futbolcu tekniğiyle yaşadım...Ve tabiki süper transferlerim olamadı küme de düşmedim ama yıldız da olamadım...
İnsanın seçtiği hiçbirşeye tutkuyla bağlanamamasının hayatında bir havada asılı kalmış hissi yaratabileceğini de hiç düşünmemiştim.Baktığım zaman ne aşk beni bu rüzgar nereden eserse durumundan kurtarmış ne de kendimle ilgili hayallerim..Hep çabucak cayıvermişim her hayalimden...
Şu yaşımda aslında hayatımda tam olarak neyin olmasını istediğimi hala bilememek de galiba bunun kanıtı...
BU sabah uyandığım zaman nedense aklıma ilk gelen soru "Ne yapmak istiyorsun?" oldu.Şu saat itibariyle bir cevap bulabilmiş değilim :) Ama düşünmeye devam edeceğim.En azından bundan vazgeçmeyerek bir adım atabilirim :)
Bu günümü buna ayıracağım..Ne yapmak istiyorum aslında?Hayatımda kimin ya da kimlerin olasını istiyorum?Nasıl yaşamak istiyorum? Ve bu bulduğum cevapları gerçekleştirmek için neden kendi kendime bir işaret vermiyorum da isteklerim geçene kadar bir yerde oturmayı tercih ediyorum?
ASlında bugün bulmam gereken cevap "Neden hayatıma üşeniyorum??"

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

iki yazı önce bir hikayem var ve aksın istiyorum demişsi. Artık izin var de aksın ... Sen İzmir ile İstanbul yolu arasında araban bozulmuş gibisin...Bırakkk
Ay çok özledim ya, en yakın zamanda buluşalım....
Öptüm çok

zeya dedi ki...

hayata üşenmek çok iyi anladım bu lafı :) lale ablanın yorumuna bayıldım.

akmasına izin ver ...

Semra Özden dedi ki...

Değerli blog kullanıcısı sitenizi çok beğendik başarılarınızın devamını dileriz Halı yıkama firması olarak bu paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz. Size tüm blog hayatınızda başarılar diler teşekkür ederiz...