26 Temmuz 2012 Perşembe

Biraz tuhaf ama bugün bunu düşündüm

Olmayan ilişkimin yönlendirmesine devam ediyorum ve tabiki bunun için canım çekirdek deneklerim üzerinden konu belirlemesi yapıyorum.Aslında uygun bir denek kitlesi değil ama oturduğum yerden araştırma için en uygunu bunlar :) Çiftlerin beraberken asla yapmaması gereken hareketler....Bir kere bir kadın bence asla sevgili ya da koca yanında ağda yapmamalı,kaş göz almamalı,ayak tırnağı kesmemeli,saç boyamamalı,yüz maskesi falan yapılmamalı;erkek kışın iç donu giymemeli, orasını burasını karıştırmamalı en önemlisi gaz çıkarmamalı ki bu ki taraf içinde geçerli.... İnsanlık hali tabi gazdır gelir sancıtır çıkmak ister ama uyku halinde değilse kişi ve tuvalet sınırları dışındaysa kesinlikle olmaz...Bazı arkadaşlar bunun normal olduğunu iddia ediyor hatta karı kocasın artık olur mu canım diyor ama olmaz yaa vallahi olmaz, olmasın...Güzel güzel oturuyosun beraber her şey bir pırt sesiye bozulmasın...Arkadan gelebilmesi muhtemel kokudan bahsetmiyorum bile.... Ve çook şaşırdığım durum benim bu çekirdek kitlemde bunu yapmayan yokmuş.Henüz 1,5 senelik evli bir çift bile bunun normal olduğunu söyledi.Ben çok güldüm :):) Çok zaman önce tanıdığım bir kadın vardı ve muhabbet niyeyse yine bu pırta gelmişti :) galiba insanoğlu muhabbeti bir yerden sonra boka sarıyor ister istemez :) Neyse, bu kadının aklımda kalan bir sözü vardı kocam beni hep miss gibi bilsin derdi :)Biz o zaman çok gülerdik ben herhalde 21-22 yaşında falandım karı kocaların böyle şeyleri birbirlerinin yanında yapacağını hiç bilmezdim.Hayat işte insana neler öğretiyor :) Mmmm insanın sıtkı sıyrılır bence...Benim sıyrılmıştı...Zaten bir sıtkım yoktu ama yine de sıyrılmıştı.Ben salonda oturuyorum o balkonda pırtlıyor yanii dedim yaaa ama olur mu? oldu mu?Ona demedim tabi de yani işte ne bileyim.... Bazı mahremler olmalı insanların hayatında birini hatırlayınca aklında yüzü maskeli kıl tüy alırken ki hali gelmemeli akla...Hele pırt hiç gelmemeli... VE son söz osuruktan teyyare selam söyle o yare :):)

24 Temmuz 2012 Salı

İki kişi bir hayatta nasıl barınır?

Ben bazen uzun uzun düşünüyorum bir ilişikin bir günü nasıl olur acaba ??diye...Tamamen kendimi katıyorum işin içine Ben olsaydım?? Ayrı evlerde yaşayan iki sevgili olsaydık mesela bir günümüzü nasıl yaşardık??Başlıyorum tek tek her adımı kafamdan geçirmeye.Sabah telefonlaşması ardından birlikte kahvaltı olabilir mesela ya da kahvaltılar ayrı yapılır sonrasında buluşulabilir.Kahvaltı için acele hazırlanmam gerekebilir telaş ederim ne bileyim istediğim şekilde çıkamayabilirim, olabilir...Tamam kahvaltılı veya kahvaltısız buluştuk ne güzel.EEE ne konuşacağız?? İşte en çok takıldığım yer burası.Sanki konuşmayı da hiç sevmezmişim gibi :)Nereye gideriz ? Nasıl vakit geçiririz ?Sıkılmaz mıyız acaba?? SIKILMAZ MIYIZ ACABAAAA??? Bir tarafım yahu niye sıkılacaksın arkadaşlarından pay biç diyor.Gidiyorsun buluşuyorsun hatta İzmirdekilerle olabilmek için kilometreler yapıyorsun hiç sıkılıyor musun?Hayır.E o zaman derdin ne? Ama onlar arkadaş yani bazen uzun susup oturabilirsin saçma sapan şeyler konuşup salak salak gülebilirsin diyor diğer ben.Tek başınayken bile sıkılmıyorsun da iki kişi mi sıkılacaksın? Bu düşünceler kafamı dürtmeye baladığı zaman ufak ufak sevgilili arkadaşlardan laf almaya çalışıyorum.Ee naaptınız akşam ? Hımmmm aa 2 kişi yemekte sıkılmadınız mı? Yok muydu kimse? Ya da bazen direk soruyorum.Yahu çok merak ediyorum siz çıkarken nasıl vakit geçirirdiniz? Aldığım cevap beni ters köşeye yatırıyor.Ebru sen sevgililerinle nasıl vakit geçirdin şimdiye kadar pardon?? HATIRLAMIYORUM..yani bilmmiyorum bir şekilde geçiyordu hatta ayrı kalmak zor geliyordu eve gelip bir de pırt pırt telefonlaşıyorduk.Ama ne konuşuyorduk hiç bilmiyorum. Ayy düşündükçe içimi bir kasvet basıyor sanki sevgili kapı önünde de ben ne diyeceğimi bilemediğim için kapıyı açamıyorum. Bilemiyorum her şeyde olduğu gibi bunu da akışına bırakmak lazım sanırım...Düşünmeden hesap yapmadan yaşamak lazım... doğmamış çocuğa don biçmemek lazım..Bırak aşk bildiği gibi aksın demek lazım.. Oohh bir rahatladım beeee.......

18 Temmuz 2012 Çarşamba

erkek için evlilik .....

Erkek arkadaşlarla bolca muuhabbet etmek bana bir süredir erkeklerin kadınlara bakış açısını sorgulatıyor.Özellikle evli olanların kadına,aslında belki kadına da değil de kendilerince hayata bakışlarının bu kadar tek odaklı olmasına şaşırıyorum.Kadına doymayan bir durumları var.100 tane çıplak kadınla aynı evde yaşasalar ve giyinik bir kadın kapıyı çalsa onu da isteyecekler hatta o daha cazip gelecek.Bu istem dışı gelişen araştırmam belli bir eğitim seviyesinde ve evli erkekler üzerine olmuş bulundu.Bu kımıl zararlılarına şimdi boşan desen acaba mı diyecekleri bir halleri var biraz zorlasan kaçamak ilişkiye taklayla atlayacaklar falan... Bir erkeğin hayatında 2 türlü kadın olmalıymış:1 evlenip aile kurabileceği , çocuğuna annelik yapabilecek bir kadın.2.si ise aşık olup doya doya aşk yaşayabileceği bir kadın... Neden evleniyorsunuz o zaman??? Bu soruya cevapsa hiç ama hiiiiç evlenilesi değil :) Erkeklerin soyunu sürdürme güdüsü varmış .Bir erkek çoğalmak adını soyadını devam ettirmek istermiş.Ya kız olursa ? Olsunmuş o da aynı sayılırmış üremekmiş amaç onu bir kadın anlayamazmış öyleymiş...Ne olur evlenelim herkes evlensin çok romantik diye bağırasım geldi !!! Peki bir kadın neden evlenir ?? Kadın korunmaya sahiplenilmeye muhtaçmış yalnızlık ona göre değilmiş mış muş öyleşmiş...Tek eşlilik bir erkeğe göre değilmiş. Peki kadının hayatında kaç erkek olmalı?Bu sorunun cevabıyla ilgili şiddetli tartışmalar yaptık.Ben boyun damarlarım patlarcasına mücadele ettim.Örneklerle açıkladım , didiştim sonunda pes ettirdim.Ama tabiki bu beni haklı buldukları için değil susmam içindi :) Ve susarken son sözüm şu oldu "Umarım etrafta sizin gibi düşünen erkek sayısı bir elin parmaklarını geçmez" Ve her şeye rağmen iki insanın paylaştıkları her iki taraf içinde güzeldir,hoştur heyecanlıdır. Ve diip not; hepsi akşam eve giderken telefonlarına sarılıp "Hayatım geliyorum bir şey isiyor musun? Öptüm canım." dedi :):)