18 Temmuz 2012 Çarşamba

erkek için evlilik .....

Erkek arkadaşlarla bolca muuhabbet etmek bana bir süredir erkeklerin kadınlara bakış açısını sorgulatıyor.Özellikle evli olanların kadına,aslında belki kadına da değil de kendilerince hayata bakışlarının bu kadar tek odaklı olmasına şaşırıyorum.Kadına doymayan bir durumları var.100 tane çıplak kadınla aynı evde yaşasalar ve giyinik bir kadın kapıyı çalsa onu da isteyecekler hatta o daha cazip gelecek.Bu istem dışı gelişen araştırmam belli bir eğitim seviyesinde ve evli erkekler üzerine olmuş bulundu.Bu kımıl zararlılarına şimdi boşan desen acaba mı diyecekleri bir halleri var biraz zorlasan kaçamak ilişkiye taklayla atlayacaklar falan... Bir erkeğin hayatında 2 türlü kadın olmalıymış:1 evlenip aile kurabileceği , çocuğuna annelik yapabilecek bir kadın.2.si ise aşık olup doya doya aşk yaşayabileceği bir kadın... Neden evleniyorsunuz o zaman??? Bu soruya cevapsa hiç ama hiiiiç evlenilesi değil :) Erkeklerin soyunu sürdürme güdüsü varmış .Bir erkek çoğalmak adını soyadını devam ettirmek istermiş.Ya kız olursa ? Olsunmuş o da aynı sayılırmış üremekmiş amaç onu bir kadın anlayamazmış öyleymiş...Ne olur evlenelim herkes evlensin çok romantik diye bağırasım geldi !!! Peki bir kadın neden evlenir ?? Kadın korunmaya sahiplenilmeye muhtaçmış yalnızlık ona göre değilmiş mış muş öyleşmiş...Tek eşlilik bir erkeğe göre değilmiş. Peki kadının hayatında kaç erkek olmalı?Bu sorunun cevabıyla ilgili şiddetli tartışmalar yaptık.Ben boyun damarlarım patlarcasına mücadele ettim.Örneklerle açıkladım , didiştim sonunda pes ettirdim.Ama tabiki bu beni haklı buldukları için değil susmam içindi :) Ve susarken son sözüm şu oldu "Umarım etrafta sizin gibi düşünen erkek sayısı bir elin parmaklarını geçmez" Ve her şeye rağmen iki insanın paylaştıkları her iki taraf içinde güzeldir,hoştur heyecanlıdır. Ve diip not; hepsi akşam eve giderken telefonlarına sarılıp "Hayatım geliyorum bir şey isiyor musun? Öptüm canım." dedi :):)

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Seviyom seni ne diyem. Analizine bayıldım. Buluşalım bir akşam, bu nalizi canlı canlı dinlemek istiyorum.

atalet dedi ki...

bu düzen bir şekilde kuruldu.. kurulmuş.. asırlardır aba altında varmış.. ama kadın hakları denilen şey ortalığa çıkınca.. kadının maddi gücü olunca.. üreten kesime katılınca..
bunlar dile gelmiş.. tartışılır olmuş..

iletişim çağı ile kolay yakalanma da eklenince tavan yaptı ..
kadınlar haklarını serest cinsel ilişkide kullanmaya başlayınca iyice karıştı dolaştı iş..

bence dayatılmaya çalışıyor..
"erkek doymaz..
erkeğin açgözlülüğüiçin düzen bozmamak gerekir.." asırlardır durum bu..

ha kadın sütten çıkma ak kaşık mı.. hayır.. değil..
evliyken başkalarıylaolan kadınlar da var..
evli olduğunu bile bile bile ilişkiye giren kadınlar da..

bu analizin sonu gelmiyor..
zaten ingiliz bilim adamları bu yüzden bu kadar araştırıyorlar.. aşk evlilik ilişki üçgenini... =)