24 Temmuz 2012 Salı

İki kişi bir hayatta nasıl barınır?

Ben bazen uzun uzun düşünüyorum bir ilişikin bir günü nasıl olur acaba ??diye...Tamamen kendimi katıyorum işin içine Ben olsaydım?? Ayrı evlerde yaşayan iki sevgili olsaydık mesela bir günümüzü nasıl yaşardık??Başlıyorum tek tek her adımı kafamdan geçirmeye.Sabah telefonlaşması ardından birlikte kahvaltı olabilir mesela ya da kahvaltılar ayrı yapılır sonrasında buluşulabilir.Kahvaltı için acele hazırlanmam gerekebilir telaş ederim ne bileyim istediğim şekilde çıkamayabilirim, olabilir...Tamam kahvaltılı veya kahvaltısız buluştuk ne güzel.EEE ne konuşacağız?? İşte en çok takıldığım yer burası.Sanki konuşmayı da hiç sevmezmişim gibi :)Nereye gideriz ? Nasıl vakit geçiririz ?Sıkılmaz mıyız acaba?? SIKILMAZ MIYIZ ACABAAAA??? Bir tarafım yahu niye sıkılacaksın arkadaşlarından pay biç diyor.Gidiyorsun buluşuyorsun hatta İzmirdekilerle olabilmek için kilometreler yapıyorsun hiç sıkılıyor musun?Hayır.E o zaman derdin ne? Ama onlar arkadaş yani bazen uzun susup oturabilirsin saçma sapan şeyler konuşup salak salak gülebilirsin diyor diğer ben.Tek başınayken bile sıkılmıyorsun da iki kişi mi sıkılacaksın? Bu düşünceler kafamı dürtmeye baladığı zaman ufak ufak sevgilili arkadaşlardan laf almaya çalışıyorum.Ee naaptınız akşam ? Hımmmm aa 2 kişi yemekte sıkılmadınız mı? Yok muydu kimse? Ya da bazen direk soruyorum.Yahu çok merak ediyorum siz çıkarken nasıl vakit geçirirdiniz? Aldığım cevap beni ters köşeye yatırıyor.Ebru sen sevgililerinle nasıl vakit geçirdin şimdiye kadar pardon?? HATIRLAMIYORUM..yani bilmmiyorum bir şekilde geçiyordu hatta ayrı kalmak zor geliyordu eve gelip bir de pırt pırt telefonlaşıyorduk.Ama ne konuşuyorduk hiç bilmiyorum. Ayy düşündükçe içimi bir kasvet basıyor sanki sevgili kapı önünde de ben ne diyeceğimi bilemediğim için kapıyı açamıyorum. Bilemiyorum her şeyde olduğu gibi bunu da akışına bırakmak lazım sanırım...Düşünmeden hesap yapmadan yaşamak lazım... doğmamış çocuğa don biçmemek lazım..Bırak aşk bildiği gibi aksın demek lazım.. Oohh bir rahatladım beeee.......

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Valla öyle keyifli geliyor ki yazılarını okumak... Suratımda garip bir gülücük okuyorum. Özlemişm çok.

Bir akşam iftar sonrası kahve içelim diyoruz. Hafta sonu olsun... Bir Kadıköy akşamı yapalım. Sokaklarda dolaşalım deli deli:)) her bulduğumuz yerde oturalım...

zeya dedi ki...

Ebru bir süre bizle takılsana ne kadar ulvi konularda konuştuğumuzu görürsün :):)

Hayat İzlerim dedi ki...

Paylaşacak bir şeyler varsa sıkılmak olmaz gibi geliyor da rutine dökülürse bilemem :)))
Sayfanı sevdim, blog ismini de; sık sık gelirm artık :))

atalet dedi ki...

o lalenin gülücüğünden bende de oluştu..

kapıönünde bekliyor da ben kapıyı açamıyorum bölümünde yüksek sese dönüştü..

sanırım bu iş yürümek gibi.. düşününce yapılamıyor.. tökezleniyor..tasarlanmadan bırakılınca akıp gidiyor kendince..=)