2 Ağustos 2012 Perşembe

Aldıımmm gittiiiiiiiii

Alış veriş yapmak nasıl bir duygudur yahu?Bazen yapmaman geektiğini bilirsin ama tutamazsın kendini..Tıpkı rejimdeyken yasak yiyecekleri yemek gibi...Böyle çok açsındır ah o en sevdiğin şeyler gözünün önünden sırayla ,ahenk ve uyum içinde ,son derece tahrik edici bir halde geçerlerken hayır hayır diye bağırırsın içinden ama kendine geldiğinde çoktan yemişsindir ve bir pişmanlık çökmüştür üzerine....Ahh o duygu bir sonraki açlığa kadar hissettirir kendini yememek üzerine kamçılar bir süre sonra ya korursun kendini ya da yine teslim olursun :) işte alış veriş de benim için böyle.Almak ben de tam bir beyin orgazmı yaşatıyor.Heleki çok istediğim içime sinen bir şeyse çocuklar gibi şen oluyorum bin atlı gelse yenebilirim hissediyorum :)Ama o ay sonu kart ekstreleri maile düştümüydü bir hançer saplanıyor böyle midemin üst taraflarına doğru. Aaahhh hele o alış veriş siteleriiii siz yok musunuz siiizz...Baştan çıkartıcı cezbedici süreli kampanyalarla ya biterse paniği aahhhhh...En son geçen hafta bir gözlük aldım.Gözlükte ayakkabı gibidir aslında takmadan olurunu olmazını pek bilemezsin hele benim yüzüme gözlük bulmak yine benim küçücüüük ayaklarıma ayakkabı bulmak gibi zordur.her şey olmaz.Ama alasım gelmiş bir kere ve bir yere gitmeye niyeti yok.Evirdim çevirdim ölçtüm biçtim el yordamı göz kararı verdim gitti siparişi ...AAAAAHHHHH bir sevinç bir heyecan ben deeeeee ooohhhh.....Ama 2 gün sonra aldı mı beni bir telaş. Tabi kart hesap kesimi geldi ödemeyi gördüm ayyyy yaaaa iptal edeyim bu siparişi şimdilik bunu da eklemeyeyim dedim de kampanya süresi dolmuş mecbur ürün gelecek sonra iade edilecek :)EE geldi ürün bugün şık bir paket güzel bir kap bir de taktım pek beğendim kendi kendimi ayy verir miyim gerii..Öderiim bir şekilde dedim ooooohhhh koy kıçına gitsin :):):) Aaaahhh beyin orgazmı hazzıı :) pek iyi geldi tavsiye ederim :):)

1 yorum:

Hayat İzlerim dedi ki...

Valla bazen iyi geliyor alışveriş, bütçeyi çok sarsmadıktan sonra :))