13 Mayıs 2013 Pazartesi

sevgili diji günlük.....

 Eyy diji günlük bugün çok içimi dökmek istedim sana.

Kendimin bazı durumlarından çok muzdaripim.Şöyle ki ;kendim gibi olamadığım , içimden istem dışı odun çıkan , embesil kılıklı durumlarım var.Bir kısım heyecan  ,ters birşey yapmamak için kendini sıkma , sevindirik olma ama durumu seviyeli ve dozunda yansıtma isteği , bu arada içten gelen saçmalama kendin ol stres yapma sesi hep beraber birleşince toptan kal gelme hali..... Ah be diji günlük beni bir görsen hiç tanıyamazsın.Ben bile tanıyamıyorum kendimi o durumdayken.Ya saçma sapan hareketler yapıyorum ; ayarsız tepkiler , yersiz konuşmalar ya da hiç birşey yapmıyorum.İçimden geçen hiçbirşeyi söyleyemiyorum.Davranmak istediğim gibi davranamıyorum.O anlarda beni buzdolabı ile yanyana koysan ikimizin de soğukluk derecesinin eşit olduğunu görürsün.
Çok heyecan bana yaramıyor be diji günlük.Heyecanı bastırmak için biraz içeyim bari diyorum bu sefer dönüştüğüm şey öbüründen daha beter oluyor ve bir ayar tutturamıyorum.Bu halimi hep anlatırdım da hadi canım insan ne kadar değişir abartma derlerdi.Bir keresinde bir arkadaşım gördü benim o halimi ve tuttu omuzlarımdan sarstı resmen kendine gel diye :) hala konuşuruz , hala benim o hale nasıl geldiğime inanamaz.
Aslında diji günlük birkaç gün geçip de duruma alışmaya başlayınca herşey normale dönüyor bende de bazen o kadar vakit olmuyor.İşte o can sıkıcı.
ilk intiba önemlidir konusu mu beni bu kadar strese sokan acaba?Hep söylene söylene kafama kazınmış da bilinçaltımı mı ele geçirmiş? Bilemiyorum...
Ah sevgili diji günlük şimdi insanlarla tanıştığımda hemen karar vermemeye çalışıyorum.İlk görüşmelerde kıl olduğum ama sonra sevdiğim arkadaşlarım da oldu benim.Bendeki kadar ileri boyutta olmasa da kendini hemen ifade edemeyen , çelik kalkanı olan başka insanlar da var.Bu biraz da karşı taraftan ilk adımı beklemekle mi alakalı acaba diye de düşünmüyor değilim.Hani sen bir adım at ben sana koşacağım hesabı....Var gerçekten böyle birşey.bazı insanlar önce donuk görünür ama sen yakın davranınca içinden sevgi kelebeği çıkar :)
Bunu yazınca aklıma lise andaçım geldi diji günlük :) Arkadaşlarımın benim için yazdığı ilk cümle "Soğuk ve kendini beğenmiş görünmesine rağmen son derece sıcak ve sevimli...." diye devam eder :)
Ama olmuyor diji günlük , bu böyle olmuyor.Bazen ikinci fırsatın olmuyor....

Hiç yorum yok: